kontakt
Dziękujemy za zainteresowanie naszymi usługami. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i omówimy, jak możemy spełnić Twoje potrzeby. Skorzystaj z poniższych danych kontaktowych lub z bezpiecznego formularza.
poniżej sprawdzisz również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
napisz do nas:
najczęściej zadawane pytania:
Zamówienia można składać całodobowo za pośrednictwem naszej strony internetowej niebieska-kwiaciarnia.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 52 581 48 37 od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 18:00, a w niedziele od godziny 10:00 do 17:00.
Kwiaty zamówione przez sklep internetowy dostarczamy na terenie miasta bydgoszcz i gmin: białe błota, nowa wieś wielka, siecienko. w przypadku gdy klient chciałby zamówić kwiaty poza tym obszarem, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.
W trosce o wygodę oraz bezpieczeństwo współpracujemy tylko i wyłącznie ze sprawdzonymi partnerami zajmującymi się płatnościami internetowymi. Na naszej stronie mogą Państwo opłacić zamówienie poprzez bramkę płatniczą paynow, która umożliwa przelew internetowy, blik i płatność kartą.
kurier realizujący dostawę nie posiada informacji na temat nadawcy zamówienia. Jeśli klient nie podpisze się w treści życzeń/bilecika, kwiaty zostają dostarczone w pełni anonimowo.
Realizacja zamówienia na konkretny bukiet jest uzależniona od sezonowości niektórych gatunków, a także dostępności kwiatów w lokalnej kwiaciarni. Nasze florystki i floryści dokładają wszelkich starań, aby dostarczane bukiety były jak najbardziej podobne do tych, które Państwo zamawiacie.
Gwarantujemy świeżość przesyłek kwiatowych przez 3 dni od momentu doręczenia do odbiorcy pod warunkiem pielęgnowania ich w odpowiedni sposób. Kwiaty należy podlewać, podcinać im końcówki, a także przechowywać z dala od grzejników i innych źródeł ciepła.
Datę i godzinę dostawy ustalamy szczegółowo z Zamawiającym lub Adresatem, by unikać takich sytuacji. Jeśli jednak kurier nie zastanie Adresata i próba kontaktu z nim nie będzie skuteczna, kurier pozostawi kwiatowe awizo z adresem kwiaciarni, skąd można będzie odebrać zamówienie. Kolejna próba dostarczenia jest dodatkowo płatna według standardowego cennika dostaw.
Jeśli płatność nie powiodła się, zamawiający otrzyma automatyczny e-mail z linkiem do ponowienia płatności.
Jeśli zamawiający nie otrzymał takiego maila / nie ma pewności, czy transakcja powiodła się, proszony jest o kontakt z kwiaciarnią niebieska@wp.pl.