formy płatności
w naszym sklepie on-line dostępne są Następujące Płatność Online:
– Przedpłata Online Przelewem Bankowym, Blikiem Lub Kartą Visa, Mastercard Poprzez Zewnętrzny System Płatności Tj. System Płatności Paynow
wysyłka
w naszym sklepie on-line dostępne są Następujące Sposoby Dostawy:
1. Dostawa Kurierem Kwiatowym Kwiaciarni Niebieskiej:
– Dostawa Na Terenie Bydgoszczy I Gmin: Białe Błota, Nowa Wieś Wielka, Siecienko (24h) – 40,00 Zł
– Dostawa Na Terenie Bydgoszczy I Gmin: Białe Błota, Nowa Wieś Wielka, Siecienko (24h) – 0 Zł Przy Zamówieniach Powyżej 400zł
2. Odbiór Osobisty W Kwiaciarni Niebieska – 0,00 Zł, Standardowy Czas Realizacji Około 24h.
W Przypadku Gdy Klient Chciałby Zamówić Kwiaty Poza Obszarem wskazanym wyżej, Prosimy O Wcześniejszy Kontakt Telefoniczny.
zwroty i reklamacje
Reklamacje Można Zgłaszać W Dowolnej Formie, jednak Zalecamy Aby Reklamacje Dotyczące Towaru Były Wysyłane W Formie Mailowej, Na Adres E-Mail Niebieska@Wp.Pl
Każda Reklamacja Powinna Zawierać Co Najmniej:
– Imię I Nazwisko, Adres, Kod Pocztowy,
– Nazwę Zakupionego Towaru,
– Opis Reklamacji,
-Datę Ujawnienia Się Niezgodności Towaru Z Umową,
– Potwierdzenie Dokonania Zakupu U Sprzedawcy;
Sprzedawca Rozpatrzy Reklamację Niezwłocznie, Najpóźniej W Terminie 14 Dni Od Dnia Jej Otrzymania i przekaże odpowiedź na wskazany adres e-mail klienta.
w przypadku uznania reklamacji Dokonujemy Zwrotu kosztów Przy Użyciu Takiego Samego Sposobu Zapłaty, Jakiego Użył Klient lub wymieniamy towar na nowy.
W przypadku odstąpienia od umowy Pobierz formularz i prześlij go na nasz adres e-mail.